Porsche boxter zepředu

Cena: jeté od 399 000kč

Automobilka Porsche vyslyšela “lůzu”, která se zamilovala do supersportů, ale Porsche 911 je pro ně nedosažitelně drahé. A tak vzniklo Porsche Boxter – super kabriolet za vcelku normální cenu.

Když šlápnete na plyn, zaduní 6 válců. Opravdu nepředstavitelný zvuk, který jde slyšet široko daleko. Řazení je krátké a přesné, měl jsem s ním chvílemi problém. Při vyřazení jsem udělal tak dlouhý pohyb, že jsem často zařadil kvalt místo neutrálu.

Z nuly na sto kolem pěti vteřin. Člověk v klidu sedí, dupne na plyn a za vteřinu a půl je na tachometru padesát. Rychlá koordinace pohybů spojka, kvalt, plyn a na dvojku už jedeme osmdesát. Po posledním přeřazení jedu něco přes sto. Přijde mi to jako vteřinka, ale spolujezdec stopoval, opravdu 5 vteřin.

Jinak je Porsche Boxter krásně desingované – dlouhé přední světlomety, aeorodynamická kapota, malinkaté dveře. Interiér obsahuje 3 budíky, a pod nimi vše krásně svítí na digitálních panelech.

Hlavní nevýhoda Porsche Boxter je jeho tvrdost. Po asi 40 ti kilometrech na dálnici (170 km/h, šestka) mě už začalo srát, jak to všechno cuká. Navíc všude ten nepříjemný zvuk větru, ale co čekat, když jedete s plátěnou střechou.

Auto hodnotím pozitivně jako imidžovku, se kterou se jezdí po městě a každý na ní může oči nechat (mimo Prahu, tam už je to okoukaný), ale na dlouhé cesty rozhodně není.

Plus je to jenom dvoumístné kupé (které nemá ani přihrádku u spolujezdce). Kufr vepředu a vzadu je opravdu miniaturní – tak na 5 triček a dvoje gatě do chorvatska 🙂

Porsche boxter opět

Porsche boxter zezadu

Porsche boxter zboku

Porsche boxter interiér