vracek.jpg

Dnes jsem přijel svým miláčkém domů a hned jsem měl námět na esej.
Ta se sem podle rýpalů určitě nehodí, ale kdo platí hosting, ten si může psát i o velrybích výkalech. Objíždím blok jako idiot a stále nenalézám místo na parkování. Víte, ono žít na sídlišti je mnohdy větším problémem, než si člověk může myslet. Místa jsou, ale lézt k autu 300metrů přes trávu, psí exkrementy a ve výsledku ho najít vykradené, díky skvělé příležitosti pro nenechavce není zrovna příjemné. Před domem lidé stojí tak imbecilně, že dvě auta zabírají tři místa a vůbec jim to nevadí. Otrlejší si stoupnou na zákaz stání, před konec chodníku, na chodník. Co policie? Hovno! Ti tam radši nejezdí. Ještě by schytali dlažebkou. Průměrný zaměstnanec stavební firmy vlastní dva rozhrkané vraky, které kromě pravidelně placeného povinného ručení žádnou péči nedostávají a hňup je spokojený, že zabral dvě místa s úsměvem jezdí do práce na kole. To, ale stále není špička ledovce. Postkomunističtí, maloměstští snobové jsou naprosto speciální případ. Ze své mocné 20-ti tisícové výplaty si pořídí něco, co má k normálnímu vozu velmi daleko. Zpravidla se jedná o BMW 750i, které má v průměru 18let velmi aktivního života za sebou. Pokud máte velmi kvalitní konexe, pořídíte jej do 50 000,-. Nejdůležitější je počet najetých kilometrů. Ty lepší kusy musí mít od 300 000km nahoru a minimálně 5x přetočený tachometr. Vždyť takové auto najede půl miliónu… Nutný je také kožený interiér. Bez něj ani ránu. Pokud vám to nestačí, je možné pořídit speciální chromované nálepky na blatníky. Těmi podle manuálu oslníte všechny holky na benzínce. Spotřeba 15-20l je vykoupením za obří výkon, který vlastně ani nevyužijete, protože auto sežere celou výplatu, tak je město vašim jediným bojištěm. Na pokuty taky nemáte, takže pětilitru zarostou válce pavučinami. Poslední věcí, kterou bych zmínil je možnost zakoupení tchajwanských parkovacích senzorů na Aukru. Cena je již od 900,- Kč vč. vysoce kvalitního, jednořádkového LCD monitoru. Jeho nefunkčnost za mlhy, deště, rosy a sněhu je zaručena. Nesmíte je vystavit, ani přímému slunečnímu záření. Že by to byl důvod umu parkování natolik kvalitnímu, že se smějí i děti? O tuningu se rozepíšu jindy. To je uplně jiná sorta lidí. Bavorák tuning nepotřebuje!